اشتراک‌گذاری

نصب ویندوز آن هم از نوع ویندوز ده این روزها بسیـار ساده صورت مـی گیرد و نیـاز بـه وارد ورودی های کمـی از طرف کاربر دارد. چگونه اسم پروفایل را عوض کنیم یکی از این چیزها کـه در هنگام نصب از کاربران پرسیده مـی شود نام سیستم است. چگونه اسم پروفایل را عوض کنیم نام گذاری کامپیوتر بسیـار راحت تر از نام گذاری یک بچه هست چرا کـه بیشتر کاربران نام خود را بر روی رایـانـه شان تنظیم مـی کنند. درون ویندوز ۷ و ۸٫۱ و ۸ بـه راحتی مـی توانستید از طریق چند مرحله نام کامپیوتر را عوض کنید اما درون ویندوز ۱۰ کمـی از پروسه ی ویندوز xp استفاده شده است. درون این مقاله بـه آموزش تغییر نام ویندوز ۱۰ مـی پردازیم.

اگر بعد از نصب ویندوز دوست داشتید نام رایـانـه تان را عوض کنید، چگونه اسم پروفایل را عوض کنیم ابتدا به Settings ویندوز مراجعه کنید، بعد درون بخش نرم افزارهای گروهی سیستم، همانطور کـه در تصویر زیر مـی بینید، گزینـه ی about کـه اخر قرار گرفته را کلیک کنید که تا اطلاعات سیستم بـه شما نشان دهد.

تبلیغات

با کلیک بر این گزینـه اطلاعات جزیی مربوط بـه ویندوز شما نمایش داده مـی شود. گزینـه Rename your PC را پیدا کنید و بعد نام مورد نظر را وارد کنید و گزینـه Next را بزنید

و کمـی صبر کنید که تا پردازش مورد نظر صورت بگیرد درون نـهایت سیستم خود را ریستارت کنید. البته مـی توانید ریست سیستم را بـه آینده نیز موکول کنید.

تبلیغات

اشتراک‌گذاری

: چگونه اسم پروفایل را عوض کنیم




[چگونـه نام کامپیوتر را درون ویندوز ۱۰ تغییر دهیم - گويا آی‌ تی چگونه اسم پروفایل را عوض کنیم]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 05 Jul 2018 12:37:00 +0000