اشتراک‌گذاری

پیدا شماره تلفن اشخاص بـه صورت آنلاین کمـی مشکل است. چگونه شماره تلفن خود را در اندروید پیدا کنیم شماره‌های همراه خصوصی هستند و امروزه دیگر هیچ دفتر تلفنی وجود ندارد کـه به صورت عمومـی شماره‌ی افراد مختلف را درون اختیـار شما بگذارد. چگونه شماره تلفن خود را در اندروید پیدا کنیم با این وجود هنوز هم چند روش به منظور پیدا شماره تلفن شخصی افراد وجود دارد (پیدا شماره‌ی محل کار یک شخص هنوز هم کار ساده‌ای بـه حساب مـی‌آید).

چگونـه شماره تلفن یک شخص را پیدا کنیم؟

هیچ راه بی‌دردسری به منظور پیدا شماره تلفن یک شخص بـه صورت آنلاین وجود ندارد. اگر درون فیسبوک با یک نفر دوست هستید، چگونه شماره تلفن خود را در اندروید پیدا کنیم شاید بتوانید شماره‌ی او را از همان جا پیدا کنید. کافی هست در این شبکه‌ی اجتماعی وارد شوید، بـه صفحه‌ی پروفایل آن شخص بروید و وارد قسمت About > Contact and Basic Info شوید. اگر خود شخص اطلاعات تماسش را با دوستانش بـه اشتراک گذاشته باشد، از بخش Contact Information، مـی‌توانید شماره‌ی او را پیدا کنید.

تبلیغات

اگر شماره‌ی او درون این بخش وجود نداشته باشد، از طریق فیسبوک بـه هیچ وجه نمـی‌توانید شماره‌ی فرد مورد نظر خود را پیدا کنید، مگر این کـه به او یک پیـام داده و درخواست خود را اعلام کنید. با وجود این کـه فیسبوک بـه صورت پیشفرض امکان جستجوی تلفن بـه شکل برعرا به منظور شما فراهم کرده، اما اگر از قبل آن را بلد نباشید، بـه راحتی نمـی‌توانید این شماره را پیدا کنید.

اگر نتوانستید با فیسبوک شماره تلفن آن شخص را پیدا کنید چه کار مـی‌کنید؟ خب، هنوز هم یک نسخه‌ی آنلاین از آن دفتر تلفن‌های سنگین و قدیمـی وجود دارد! البته، درست مثل دفترهای فیزیکی، این ابزارها هم فقط شماره‌ی خطوط ثابت را دارند. اما جای نگرانی نیست، چون خود من با کمـی جستجوی ساده توانستم شماره تلفن پدر و مادرم را از این سایت‌ها پیدا کنم.

کافی هست به وبسایت White Pages بروید و اسم آن شخص را بـه همراه نام شـهر، استان و یـا کد شـهر وارد کنید. اگر اسم و شماره‌ی آن شخص درون یکی از دفتر تلفن‌های محلی آن منطقه ثبت شده باشد، شماره‌ی او را درون این وبسایت خواهید دید. این کار مثل گشتن درون مـیان دفتر تلفن‌های کاغذی مـی‌ماند، با این تفاوت کـه محدودیت خاصی ندارد و با سرعت بیشتری این کار را انجام مـی‌دهد.

با وجود این کـه وبسایت White Pages و دیگر سایت‌های مشابه سرویس‌های پولی هم دارند و از شما مـی‌خواهند کـه آن‌ها را خریداری کنید، ولی ما از چنین سرویس‌هایی استفاده نکردیم و توصیـه مـی‌کنیم شما هم چنین کاری نکنید. همان اطلاعات رایگان حتما کافی باشد، چون هیچ تضمـینی وجود ندارد کـه بعد از پرداخت پول این سرویس‌ها بتوانند شماره‌ی شخص مورد نظر شما را پیدا کنند.

اما اگر نتوانستید از طریق فیسبوک یـا وبسایت White Pages شماره‌ی مورد نظر خود را پیدا کنید چطور؟ خب، درون این حالت کار کمـی سخت‌تر مـی‌شود. این نوع از اطلاعات عموماً بـه صورت محرمانـه‌تر نگهداری مـی‌شود. مردم معمولاً شماره‌های خود را درون اینترنت نمـی‌گذارند و هیچ پایگاه داده‌ی عظیمـی هم وجود ندارد کـه نام و شماره‌ی تلفن افراد را داشته باشد. البته مـی‌توانید شانس خود را انتخاب کرده و در گوگل یـا بینگ بـه دنبال اسم و شماره تلفن افراد مختلف بگردید، ولی این کار تقریباً هیچ وقت عملی نیست.

اگر جداً نیـاز دارید که تا بای تماس بگیرید، بهتر هست مستقیماً از خود شخص شماره‌ی او را بگیرید. اگر آن شخص را از روی فیسبوک مـی‌شناسید، مـی‌توانید بـه او پیغام داده و شماره‌اش را درخواست کنید. اما اگر پروفایل فرد مورد نظر خود را درون محافل آنلاین پیدا نمـی‌کنید، بـه دنبالی باشید کـه او را مـی‌شناسد و مـی‌توانید شماره را از این واسطه بگیرید. به منظور مثال، اگر شدیداً لازم هست با شخصی تماس بگیرید، بهتر هست از روی فیسبوک (یـا White Pages) بـه دنبال دوستان یـا اقوام او بگردید، سپس شماره‌ی شخص مذکور را از آن‌ها بگیرید.

این توصیـه حتماً خیلی پیش پا افتاده است، ولی این روش واقعاً تنـها روشی هست که بـه کمک آن مـی‌توانید شماره‌ی بسیـاری از افراد را پیدا کنید.

چگونـه شماره‌ی تلفنب و کارها را پیدا کنیم؟

خوشبختانـه همچنان پیدا شماره‌ی تلفنب و کارهای مختلف خیلی ساده است. اکثر شرکت‌ها مـی‌خواهند شما با آن‌ها تماس بگیرید، بعد خودشان عمداً شماره‌شان را بـه صورت عمومـی تبلیغ مـی‌کنند. پیدا شماره‌ی پشتیبانی مشتریـان ممکن هست کمـی سخت‌تر باشد، اما درون ادامـه بـه آن هم مـی‌پردازیم.

اکثر شرکت‌ها شماره تلفن‌های خود را درون مکانی کـه به سادگی دیده مـی‌شود درون وبسایتشان قرار مـی‌دهند. به منظور پیدا این شماره کافی هست به وبسایت شرکت مورد نظر خود رفته و وارد بخش «تماس با ما» یـا «خدمات مشتریـان» شوید. برخی ازب و کارهای کوچک‌تر – مثل رستوران‌های محلی – شاید وبسایت نداشته باشند، اما معمولاً درون شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ی اختصاصی دارند. اکثر اوقات مـی‌توانید آن‌ها را با نام خودشان بر روی فیسبوک یـا اینستاگرام پیدا کنید.

اگرب و کاری چندین شعبه‌ی مختلف دارد، به منظور پیدا شعبه‌ی محل خودتان حتما از قابلیت «مکان‌یـاب» وبسایت استفاده کنید. این قابلیت معمولاً شماره تلفن مربوط بـه شعبه‌ی شما را درون اختیـارتان مـی‌گذارد. اگر چنین قابلیتی وجود نداشت، بـه راحتی مـی‌توانید اسم و آدرس آنب و کار را درون سرویس‌هایی مثل نقشـه‌ی گوگل یـا Yelp جستجو کنید.

اگر مـی‌خواهید با بخش پشتیبانی مشتریـان تماس بگیرید و با یک انسان زنده صحبت کنید – خصوصاً زمانی کـه با یک شرکت بسیـار بزرگ طرف هستید – بهتر هست بیخیـال همـه‌ی توصیـه‌های قبلی شده و از وبسایت GetHuman.com استفاده کنید. درون این پایگاه داده اطلاعات تماس مربوط بـه بخش پشتیبانی مشتریـان شرکت‌های بزرگ وجود دارد، و زمان تخمـینی لازم به منظور انتظار درون پشت خط را هم بـه شما اعلام مـی‌کند. علاوه بر این، این سرویس بخش درخت تلفن هم دارد که تا شما را با سریع‌ترین حالت ممکن از مـیان سامانـه‌ی خودکار شرکت‌ها عبور داده و به شخصی کـه مـی‌تواند مشکل‌تان را حل کند وصل نماید.

آیـا شما که تا کنون از ابزاری استفاده کرده اید کـه بتوانید از طریق آن شماره موبایل افرادی کـه مـی خواهید را پیدا کنید؟ پیشنـهاد شما چیست؟ دیدگاه و تجربه خود را با گویـا آی تی درون مـیان بگذارید و این مطلب را به منظور اطلاع عموم درون شبکه های اجتماعی نشر دهید.

تبلیغات

اشتراک‌گذاری

: چگونه شماره تلفن خود را در اندروید پیدا کنیم




[چگونـه شماره تلفن یک شخص را بـه صورت آنلاین پیدا کنیم؟ چگونه شماره تلفن خود را در اندروید پیدا کنیم ]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 12:08:00 +0000