اشتراک‌گذاری

سرویس اشتراک گذاری اینستاگرام بر پایـه نام آی دی شخص تعریف شده بود اما بـه علت مشکل بودن و سخت بودن کاربران به منظور سرچ آن هم جست و جوی آی دی های طولانی اینستاگرام با بـه روز رسانی جدید خود پیدا افراد بر اساس شماره تلفن همراه را نیز افزود هست تا کاربران بـه راحتی و با ذخیره شماره بتوانند دوستان خود را درون اینستاگرام پیدا کنند.

برخی اوقات شما درون شبکه اینستاگرام بـه دنبال فردی خاص مـی گردید و دسترسی و اگاهی نیز بـه آی دی اینستا شخص ندارید و فقط شماره تلفن همراه فرد را دارید با قابلیت جست و جو بر اساس شماره تلفن شما مـی توانید آی دی و صفحه شخص مورد نظر را پیدا و در صورت تمایل فرد را همراهی کنید.

تبلیغات

به بیـان ساده تر شما قادر خواهید بود لیست تمامـی ذخیره شده درون دفترچه تلفن همراه خود را درون اینستاگرام پیدا کنید.

به منظور این کار ابتدا حتما نرم افزار اینستاگرام را باز نمایید و داخل حساب کاربری خود شوید و پس از آن منوی آپشن را باز کنید.این منو درون قسمت بالا سمت راست با نماد سه نقطه قابل مشاهده است.

بعد از باز آپشن پیـامـی باز مـی شود کـه معرف راه استفاده این قابلیت را معرفی مـی کند.در این بخش شما حتما allow  را انتخاب کنید البته شاید سیستم عامل شما هم نیـاز بـه صدور اجازه دسترسی باشد کـه اگر این پیـام را نیز مشاهده نمودید allow  را انتخاب کنید. چگونه شماره تلفن خود را در اندروید پیدا کنیم آنچه درون زیر مشاهده مـی کنید نسخه بروز رسانی شده اینستاگرام که تا این تاریخ هست که درون اندروید نیـازی بـه صدور مجوز allow ندارد. چگونه شماره تلفن خود را در اندروید پیدا کنیم وقتی کـه این سه نقطه را باز کردید از مـیان گزینـه ها بـه دنبال مخاطبین یـا contact باشید. ما این گزینـه را بـه صورت کادر درون زیر نمایش داده ایم:

بعد زدن سرچ اینستاگرام فهرستی مقابل شما قرار خواهد گرفت کـه در حقیقت همان لیست کانکت های یـا مخاطبین موبایل شماست کـه مـی توانید پروفایل این مخاطبین را مشاهده و همراهی کنید.در ضمن گزینـه ای با نام follow all وجود دارد کـه به شما این امکان را مـی دهد کـه کل مخاطبین خود را همراهی گروهی کنید.

نکات مـهم به منظور استفاده از این قابلیت اینستاگرام :

الف : چگونه شماره تلفن خود را در اندروید پیدا کنیم به منظور غیر فعال و خاموش همگام سازی لیست مخاطبین مـی توانید بـه حساب کاربری خود درون اینستاگرام مراجعه و در بخش کانتکت گزینـه ی Disconnect Contacts  را کلیک کنید.

اگر مخاطبی کـه در دفترچه تلفن شما وجود دارد اطلاعات تماس خود را تکمـیل نکرده باشد شما قادر بـه پیدا آن شخص نیستید.

به طور مشابه این امکان درون شبکه فیس بوک نیز وجود دارد و شما مـی توانید دوستان خود از فیس بوک را درون اینستاگرام همگام کنید کـه این کار از منوی آپشن مـیسر خواهد بود .

نکته دیگر این هست که اگر مـی خواهید بر اساس شماره فردی را پیدا کنید کـه در مخاطبین شما وجود ندارد، چگونه شماره تلفن خود را در اندروید پیدا کنیم حتما ابتدا درون مخاطبین موبایل خود شماره را وارد کنید و بعد جستجو را مجدد انجام دهید که تا اینستاگرام نسبت بـه آن واکنش نشان دهد.

دیدگاه های خود را درون رابطه با این مطلب با گویـا آی تی درون مـیان گذاشته و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

تبلیغات

اشتراک‌گذاری




[چگونـه با شماره موبایل کاربران اینستاگرام را پیدا کنیم؟ چگونه شماره تلفن خود را در اندروید پیدا کنیم ]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Tue, 17 Jul 2018 09:53:00 +0000