اشتراک‌گذاری

احتمالا برایتان پیش آمده هست که بخواهید از اسم خودتان یـا نوشته دیگری (برای گذاشتن درون سایت های اجتماعی مانند فیس بوک یـا هر سایت دیگری) لوگو درست کنید.

حرفه ای ترین راه استفاده از برنامـه فتوشاپ و صرف وقت زیـادی به منظور طراحی و ساخت آن لوگو است.

تبلیغات

برنامـه گرافیکی تحت وب CoolText با داشتن هزاران عنوشته ، طرز نوشتن اسم مرضیه به انگلیسی لوگو و حتی دکمـه های گرافیکی امکان طراحی لوگو از یک نوشته بـه شکل های مختلف را بـه شما مـی دهد.

اولین قدم به منظور طراحی انتخاب پیکره کلی لوگو یـا همان استایل(style) است.توجه داشته باشید کـه رنگ ، فونت و سایز آن را بعدا مـی توانید عوض کنید. طرز نوشتن اسم مرضیه به انگلیسی این مرحله تاثیر زیـادی درون شکل نـهایی لوگو دارد.در تصویر پایین مـی توانید چند نمونـه از استایل هایی کـه قابل انتخاب را مشاهده کنید.

برای ادامـه کار من تصمـیم گرفتم استایل Glossy را انتخاب کنم.بعد از انتخاب استایل بـه صفحه Design Your Logo  مـی روید. طرز نوشتن اسم مرضیه به انگلیسی درون این مرحله مـی توانید جزئیـات بیشتری، مانند نوشته لوگو ، اندازه و فونت آن را مشخص کنید.

CoolText دارای منبع عظیمـی از فونت های مختلف مـی باشد کـه در طراحی لوگوهای مختلف بسیـار کاربردی هستند.

در بین این مجموعه شما مـی توانید فونت های نام آشنایی مانند NASA یـا Chicken Scratch را هم بیـابید.بعد از اینکه فونت را انتخاب کردید مـی توانید تغییرات رنگی یـا طیف رنگی لوگو خود را انتخاب کنید. یک نمونـه از آن را مـی توانید درون ادامـه مشاهده کنید.

همچنین درون ادامـه مـی توانید مقدار خمـیدگی اطراف لوگو را (البته بـه استایل انتخاب شده هم بستگی دارد) مشخص کنید و حتی به منظور پشت زمـینـه لوگو خود مـی توانید عیـا رنگ خاصی را قرار دهید.

در قسمت آخر فرمت لوگو خود را مشخص کنید.اگر قصد دارید این لوگو را درون سایت ها استفاده کنید پیشنـهاد مـی کنم کـه  فرمت PNG را انتخاب کنید ولی اگر مـی خواهید آن را درون فتوشاپ باز کنید و تغییرات بیشتری روی آن انجام دهید از فرمت PSD استفاده کنید.

یکی دیگر از خدمات ارائه شده این سایت امکان دانلود فونت ها و استایل ها مـی باشد کـه اگر تجربه استفاده ار فتوشاپ را دارید مـی توانید آن ها را دانلود کنید و در فتوشاپ استفاده کنید.برای این منظور گزینـه Fonts را از منوی بالا انتخاب کنید که تا بتوانید از 1200 فونت موجود درون این سایت استفاده کنید.

نکته باقی مانده این هست که CoolText تصاویر طراحی شده را فقط به منظور مدت کوتاهی ذخیره مـی کند .اگر قصد نگه داری آن بـه صورت آنلاین را دارید ،بهتر هست که آن را بروی سایت هایی کـه فضای مجانی درون اختیـارتان مـی گذارند آپلود کنید.

منبع:makeuseof.com

تبلیغات

اشتراک‌گذاری

: طرز نوشتن اسم مرضیه به انگلیسی




[اسم خودتان را با CoolText بـه لوگو تبدیل کنید - گويا آی‌ تی طرز نوشتن اسم مرضیه به انگلیسی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 21 Jul 2018 08:58:00 +0000